Reklama w aplikacjach mobilnych

aplikacje mobilne

Aplikacje mobilne to świetny sposób na bezpośrednie dotarcie do Klientów. I wcale nie chodzi o to, abyś musiał zlecać od razu projektowanie aplikacji mobilnej specjalnie dla swojej marki. Możesz wykorzystać reklamę w istniejących na rynku i popularnych aplikacjach mobilnych. Rynek reklamy mobile w Polsce rozwija się bardzo prężnie, wraz z nim rosną również możliwości dotarcia do Internautów. Aplikacje mobilne pozwalają na zamieszczanie w nich reklam. To świetna metoda na bezpośredni marketing i reklamę. Dlaczego?

Aplikacje mobilne posiada wiele firm

aplikacje mobilneAplikacje mobilne wymuszają wręcz większe zaangażowanie niż inne, tradycyjne formy marketingu. Klienci mają swoje ulubione aplikacje mobilne, z których korzystają na co dzień. Np. lista zakupów, którą zawsze zabierają do sklepu. Jeśli działasz w branży spożywczej, dlaczego nie wykorzystać tej metody na dotarcie do Twoich Klientów. Aplikacja mobilna, która pozwala na wyświetlanie reklamy konkretnego produktu, kiedy Klient jest właśnie na zakupach to rewelacyjny pomysł. Marketerzy kilkadziesiąt a nawet jeszcze kilka lat temu marzyliby o takim dopasowaniu reklamy do potrzeb konsumenta. Ty możesz to wykorzystać od zaraz. Projektowanie aplikacji mobilnych idzie w stronę coraz większej wygody użytkownika. Średnio posiadacz smartfona ma w nim ok. 20 aplikacji mobilnych. Warto więc wykorzystać ten kanał dystrybucji swoich reklam. Ciekawą opcją jest też bliższa współpraca z twórcami aplikacji mobilnych. Taką możliwość daje umieszczenie swoich produktów już w samej aplikacji. Wówczas przypomina to bardziej product placement niż reklamę i dla Klientów jest to również łatwiejsze do zaakceptowania. Ciekawie można wykorzystać np. gry mobilne, które są największą kategorią aplikacji mobilnych na polskim rynku.

Reklamy można wyświetlać np. pomiędzy poziomami danej gry, przed jej rozpoczęciem lub po jej zakończeniu. Inna opcja to również reklamy dynamiczne, logo firmy czy brandowe itemy, które w grach się kupuje. Reklamy takie oczywiście wyświetlane są w czasie rzeczywistym. Aplikacje mobilne na to pozwalają.